Nieznany
Nieznany
Nieznany
0
Nieznany
Nieznany
Nieznany
0
Nieznany
Nieznany
Nieznany
0
Nieznany
Nieznany
Nieznany
0
Nieznany & Nieznany

brak ogłoszeń

IlverSUS


Opis zabawy

Ilversus to zabawa odbywająca się raz w roku, poprzedzona jest stosownym newsem z formularzem zapisu. Gra nieco przypomina swoim wyglądem mafię oraz Among US i odbywa się całkowicie klimatycznie. Zadaniem graczy jest wykonanie tasków oraz wykrycie kto jest czyścicielem. Utrudnia to jednak fakt, że są różne klasy postaci mogące zabijać, a wśród ról neutralnych znajdują się takie, których jedynym zadaniem jest wzbudzać podejrzenia.

 

Zasady

  1. Gra odbywa się na specjalnie do tego przygotowanym serwerze i trwa aż do wygrania, którejś z ról.
  2. Każda z ról ma swój cooldown:
    • Czyściciele - 30 sekund od rozpoczęcia rundy mogą zabijać, kolejne zabójstwo mogą dokonać po 40 sekundach, tak samo każda rola dodatkowa może zadziałać po tym samym czasie.
    • Inne role zabijające - co minutę mogą kogoś zarazić.
    • Auror - może zabijać co 30 sekund.
    • Metamorfomag - może zamieniać się w kogoś na półtorej minuty, obowiązuje go cooldown postaci.
  3. Każda osoba biorąca udział dostaje formularz z odpowiedziami na taski. Wypełniają go rolę pozytywne oraz neutralne.
  4. Każdy uczestnik zobowiązany jest do klimatycznego życia na czacie, zapisywania gdzie teraz jest i jaki task robi.
  5. Każda rola może zrobić jedno spotkanie w ciągu całej rozgrywki, musi jednak w sposób klimatyczny rzucić na siebie zaklęcie Sonorus będąc w wielkiej sali. Wyjątkiem od tej zasady jest zwoływacz.
  6. Na kanale #stół_głosowań można pisać tylko podczas zebrania, głosowanie jest jawne. Nie można sugerować swojej roli podczas spotkań.
  7. Duchy mogą nadal wykonywać taski i doprowadzić do zwycięstwa właśnie przez ich wykonanie.
  8. Przydzielanie ról następuje po zgłoszeniu się, w czasie dokładnego wyjaśniania zasad. Uczestnik, który nie dostanie żadnego nowego kanału jest NIEMAGICZNYM, wyjątkami są rolę klaun, zwoływacz, alchemista, którzy informacje o roli dostają priv.
  9. Używać swojej roli można tylko po bezpośredniej komendzie na dedykowanym kanale, na wytypowanie jest 15 sekund (chyba, że zasady roli są inne) po czym następuje kolejne odliczanie.

 

Role

 

NEGATYWNE:

CZYŚCICIELE

  • SPECJALISTA OD TRANSMUTACJI - oprócz zabijania ma też moc ukrywania morderstwa, gdy na #czyściciele padnie informacja "Możecie zabijać" może wytypować osobę do morderstwa poprzez podanie nicku oraz napisać "UKRYWAM", może też ukryć ciało po innym czyścicielu pisząc w ciągu 10 sekund od morderstwa "UKRYWAM". Osoba ukryta nie dowiaduje się o własnej śmierci i nie zmienia roli na ducha aż do spotkania. Może jedynie typować osoby, z którymi jest aktualnie na kanale (czyli piszą właśnie lub dopiero co wysłali wiadomość).

  • SPECJALISTA OD KLĄTW - gdy pada informacja "Możecie zabijać" może wytypować osobę jednakże umiera ona dopiero po 40 sekundach od wytypowania, dzięki czemu może on uciec z kanału gdzie akurat pisał. Może jedynie typować osoby, z którymi jest aktualnie na kanale (czyli piszą właśnie lub dopiero co wysłali wiadomość).

  • SPECJALISTA OD IMPERIUSA - gdy pada informacja "Możecie zabijać" może rzucić Imperio na losową osobę z graczy (pisze IMPERIO nick) i zabić za jej pomocą kogoś, na całość działania ma 20 sekund.

  • SPECJALISTA OD NEKROMANCJI - podczas rundy może zabić kogoś normalnie o ile dana osoba jest z nim na kanale, typuje wtedy tylko nick tej osoby po informacji "Możecie zabijać". Jednakże na głosowaniu może wskrzesić czyściciela pisząc to na kanale #czyściciele.

 

INNE ROLE ZABIJAJĄCE

  • WILKOŁAK - co minutę na kanale po sygnale ("Możesz zarażać") podaje osobę którą chce ugryźć. Gracz, którego szczęśliwie ugryzie zamienia się w wilkołaka i dołącza do niego na kanale #wilkołak oraz może również gryźć. Wilkołaki wygrywają kiedy pogryzą wszystkich.

  • ROZNOSICIEL WIRUSA - co minutę może kogoś zarazić smoczą ospą, jeśli zarazi wszystkich wygrywa.

 

POZYTYWNE:

  • ALCHEMISTA - podczas spotkania może napisać na priv do organizatora, że wskrzesza danego uczestnika, jednakże sam wtedy umiera
     
  • MAGOMEDYK - może podarować jednej osobie lek na śmierć, dzięki której póki on żyje ta osoba nie zginie. Dostaje informacje za każdym razem jak ktoś atakuje jego chronionego. Ochrona leku działa również na zarażających. Magomedyk może wytypować osobę już w pierwszej rundzie, a jeśli zostanie ona wyrzucona podczas głosowania, może kolejną wytypować. Nie może sobie dać leku.

  • AUROR - ma możliwość zabicia osoby jeśli uważa że jest ona rolą zabijającą, jeśli nie trafi sam umiera. Typuje po komendzie "Kto jest czyścicielem?", jeśli trafi na rolę zagrażającą przeżywa.

  • FENIKS - raz na całą grę może zapłakać nad losem kogoś i tym samym go uratować go przed śmiercią, jeśli wykona wszystkie zadania to dostaje informacje o jednym czyścicieli. Dostaje on nicki osób, zabijanych przez czyścicieli dzięki czemu może uronić nad kimś łzę nim zostanie ona duchem, musi być jednak bardzo szybki, ma 10 sekund na zapłakanie.

 

NEUTRALNE:

  • METAMORFOMAG - w losowym momencie rundy może napisać na kanale #metamorfomag, że chce się zamienić w daną osobę. Przez 90 sekund ma możliwość przejęcia jego roli przez co jeśli staje się rolą z możliwością zabicia może kogoś zabić (również kogoś z tej samej kategorii). Obowiązuje go cooldown roli, którą przejął.

  • KLAUN - jego jedyną rolą jest zostać wywalonym z gry, jeśli zostanie wygłosowany wygrywa.

  • ZWOŁYWACZ - może w każdym momencie zrobić zebranie.

  • ZŁOTY ZNICZ - jeśli zdąży zrobić wszystkie taski może wytypować cztery osoby, których role pozna. Jednak po zrobieniu ostatniego taska jego nick zostaje podany na kanale czyścicieli więc może umrzeć w każdym momencie.

  • NIEMAGICZNY - osoba, której jedyną rolą jest przeżyć i zrobić wszystkie taski, jeśli dostanie lek ma prawo na głosowaniu użyć różdżki Kowalskiego dzięki której może zamienić miejscami dwie osoby przy głosowaniu. O swojej zamianie pisze na priv prowadzącemu.

 

Gratyfikacje

  • Za udział: +40 punktów | +60 galeonów
  • Wykonanie wszystkich tasków: +30 punktów | +50 galeonów
  • Wygrane role: zależne od okoliczności od +40 punktów do +100 punktów | +60 galeonów do +120 galeonów
Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć cookies?
Cyberbezpieczeństwo
ROZUMIEM